Aanbevolen klinieken
niet beschikbaar
Filter reviews van onze klanten
Te slecht voor woorden
Oplichting! Geld wordt online geïnd, maar een behandeling is niet meer mogelijk.
WIT Amsterdam c.q. Nederlandse Zorg Beheer B.V. heeft mijn tandvlees chemisch verbrand en verminkt
WIT Amsterdam staat ook bekend onder de volgende (KvK) namen; Prestos Wit BV, Nederlandse Zorg Beheer B.V., Prestos Dental BV’, Prestos BV, Tandartspraktijk Prestos WIT, Tandartspraktijk WIT en Sinamed B.V.
Duizelingwekkend en hoogstwaarschijnlijk opzettelijk veel namen, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet in gerechtelijke (letsel) procedures en er online weinig tot niks vindbaar is.
Niet alleen hebben ze mij verminkt, maar ook nog eens zeer onbeschoft behandeld.
Er is agressief tegen mij geschreeuwd, voorgelogen, bedreigd en uiteindelijk ben ik hysterisch het pand uitgezet toen ik weigerde te betalen.
(Mijn tanden waren ook niks witter, er klopt dus niets van hun valse beloftes!).
Tot op heden ontwijk WIT Amsterdam álle verantwoordelijkheid, negeert mij en voldoet nóg steeds niet aan de verplichte Wkkgz (geen klachtenregeling of aansluiting bij een erkend geschilleninstantie). Hierdoor heeft WIT een boete opgelegd gekregen door de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) o.v.v. hun KvK naam 'Nederlandse Zorg Beheer B.V.'. Dit is online vindbaar.
De heer Belhawi is de beheerder van tandartspraktijk WIT en de Nederlandse Zorg Beheer B.V.', maar negeert mijn klacht tot op heden.
Na een paar moeizame contactmomenten via linkedin en e-mail, zijn de valse beloftes om de klacht op de lossen niet nagekomen, het contact is compleet stilgevallen en heeft de vorige directeur van WIT Amsterdam zelfs zijn linkedin account verwijdert! Alles om mijn klacht te ontwijken.
Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk, onmenselijk en crimineel!
Tevens ben ik inmiddels een Tuchtcollege zaak gestart tegen de tandarts, deze was op de dag zelf afwezig en dit mag niet.
De Tuchtcollege kan helaas alleen klachten over BIG geregistreerde in behandeling nemen, meneer Belhawi komt hiermee weg. Het zegt veel dat een directeur/ beheerder van een tandartspraktijk liever de tandarts laat boeten, als eindverantwoordelijke dient hij dit op te lossen en zijn beloftes na te komen als een echte professional (die hij online beweert te zijn).
Schrijnend en onaanvaardbaar gedrag!
Update 26 juli 2023;
Na 2 lange jaren van mailen, bellen, last onder dwangsom opgelegd gekregen door IGJ en verplicht aangemeld bij De Geschillencommissie (zoals de Wkkgz verplicht), wordt mijn klacht voor alsnog niet behandeld omdat WIT Amsterdam zijn rekeningen niet betaald heeft (ook de opgelegde IGJ last onder dwangsom á 10.000 EUR niet) én gevlucht is van de locatie in Amsterdam aan de Rokin 120 A.
Ze zijn voor iedereen onbereikbaar. De financiële en juridische afdeling van De Geschillencommissie heeft herhaaldelijk contact proberen te leggen, maar tevergeefs.
Hierdoor trek ik als gedupeerde aan het kortste eind en moet ik verminkt door het leven zonder enige (letsel) schadevergoeding.
Zodra het faillissement bekend is gemaakt op het Insolventieregister van de Rechtspraak, zal ik alsnog een vordering indienen bij de curator als schuldeiser.
Dit adviseer ik alle gedupeerden te doen.
Het zijn en stel criminelen die tot het uiterste gaan om terechte straf te ontlopen!
Het Wkkgz is al sinds 1 janauri 2016 verplicht, maar al die tijd heeft WIT niet voldaan aan deze wet en zijn gedupeerden niet gehoord en klachten niet opgelost.
Ik ga nu noodgedwongen via deze weg mijn recht proberen te halen en mijn geld die ik door hun schuld heb moeten uitgeven voor behandeling/zorg van mijn verminkt tandvlees!
De heer Belhawi (eigenaar praktijk) weet heel goed hoe het hoort als 'President van de Nederlandse Zorg Beheer B.V.' en wat de actuele wet- en regelgeving is in de zorg als zelfbenoemde "zorginnovator'.
Het is walgelijk dat meneer denk op deze manier de dans te kunnen ontspringen.
Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk en onmenselijk!
Als het aan mij lag, zouden ze per direct moeten sluiten met passende straf!
Niet alleen hebben ze mij verminkt, maar ook nog eens zeer onbeschoft behandeld.
Er is agressief tegen mij geschreeuwd, voorgelogen, bedreigd en uiteindelijk ben ik hysterisch het pand uitgezet toen ik weigerde te betalen.
(Mijn tanden waren ook niks witter, er klopt dus niets van hun valse beloftes).
WIT Amsterdam ontwijk álle verantwoordelijkheid, negeert mij al sinds juni 2021 en voldoen nóg steeds niet aan de verplichte Wkkgz (geen klachtenregeling of aansluiting bij een erkend geschilleninstantie, ze pretenderen dit wel te zijn met het KNMT logo op hun website, dit is volgens KNMT onjuist!). Hierdoor heeft WIT een boete (last onder dwangsom in juli 2022) opgelegd gekregen door de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) o.v.v. hun KvK naam 'Nederlandse Zorg Beheer B.V.'.
Daarom hebben ze nu (gedwongen door IGJ) dan eindelijk een klachtenformulier, maar reageren nóg steeds niet op mijn klacht! Ook heeft hun zogenaamde klachtenfunctionaris een gmail account mailadres, dit komt niet professioneel of betrouwbaar over, iedereen kan dit account beheren.
De heer Belhawi (beheerder praktijk WIT/ Nederlandse Zorg Beheer B.V.') negeert mijn klacht tot op heden.
Na een paar moeizame contactmomenten via linkedin en e-mail, zijn de valse beloftes om de klacht op de lossen niet nagekomen, het contact is compleet stilgevallen en heeft de vorige directeur van WIT Amsterdam zelfs zijn linkedin account verwijdert! Alles om mij en mijn klacht te ontwijken, i.p.v. oplossen.
Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk en onmenselijk!
Als het aan mij lag, zouden ze per direct moeten sluiten met passende straf! Boete (last onder dwangsom) is duidelijk onvoldoende.
Tevens ben ik inmiddels een Tuchtcollege zaak gestart tegen de tandarts, deze was op de dag zelf afwezig en dit mag niet.
De Tuchtcollege kan helaas alleen klachten over BIG geregistreerden in behandeling nemen, meneer Belhawi komt hiermee weg. Het zeg veel dat een directeur/ beheerder van een praktijk liever de tandarts laat boeten, als eindverantwoordelijke dient hij dit op te lossen en zijn beloftes na te komen als een echte professional (die hij online beweert te zijn).
Schrijnend en onaanvaardbaar gedrag!
Te slecht voor woorden
WIT Amsterdam c.q. Nederlandse Zorg Beheer B.V. heeft mijn tandvlees chemisch verbrand en verminkt
WIT Amsterdam staat ook bekend onder de volgende (KvK) namen; Prestos Wit BV, Nederlandse Zorg Beheer B.V., Prestos Dental BV’, Prestos BV, Tandartspraktijk Prestos WIT, Tandartspraktijk WIT en Sinamed B.V.
Duizelingwekkend en hoogstwaarschijnlijk opzettelijk veel namen, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet in gerechtelijke (letsel) procedures en er online weinig tot niks vindbaar is.
Niet alleen hebben ze mij verminkt, maar ook nog eens zeer onbeschoft behandeld.
Er is agressief tegen mij geschreeuwd, voorgelogen, bedreigd en uiteindelijk ben ik hysterisch het pand uitgezet toen ik weigerde te betalen.
(Mijn tanden waren ook niks witter, er klopt dus niets van hun valse beloftes!).
Tot op heden ontwijk WIT Amsterdam álle verantwoordelijkheid, negeert mij en voldoet nóg steeds niet aan de verplichte Wkkgz (geen klachtenregeling of aansluiting bij een erkend geschilleninstantie). Hierdoor heeft WIT een boete opgelegd gekregen door de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) o.v.v. hun KvK naam 'Nederlandse Zorg Beheer B.V.'. Dit is online vindbaar.
De heer Belhawi is de beheerder van tandartspraktijk WIT en de Nederlandse Zorg Beheer B.V.', maar negeert mijn klacht tot op heden.
Na een paar moeizame contactmomenten via linkedin en e-mail, zijn de valse beloftes om de klacht op de lossen niet nagekomen, het contact is compleet stilgevallen en heeft de vorige directeur van WIT Amsterdam zelfs zijn linkedin account verwijdert! Alles om mijn klacht te ontwijken.
Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk, onmenselijk en crimineel!
Tevens ben ik inmiddels een Tuchtcollege zaak gestart tegen de tandarts, deze was op de dag zelf afwezig en dit mag niet.
De Tuchtcollege kan helaas alleen klachten over BIG geregistreerde in behandeling nemen, meneer Belhawi komt hiermee weg. Het zegt veel dat een directeur/ beheerder van een tandartspraktijk liever de tandarts laat boeten, als eindverantwoordelijke dient hij dit op te lossen en zijn beloftes na te komen als een echte professional (die hij online beweert te zijn).
Schrijnend en onaanvaardbaar gedrag!
Update 26 juli 2023;
Na 2 lange jaren van mailen, bellen, last onder dwangsom opgelegd gekregen door IGJ en verplicht aangemeld bij De Geschillencommissie (zoals de Wkkgz verplicht), wordt mijn klacht voor alsnog niet behandeld omdat WIT Amsterdam zijn rekeningen niet betaald heeft (ook de opgelegde IGJ last onder dwangsom á 10.000 EUR niet) én gevlucht is van de locatie in Amsterdam aan de Rokin 120 A.
Ze zijn voor iedereen onbereikbaar. De financiële en juridische afdeling van De Geschillencommissie heeft herhaaldelijk contact proberen te leggen, maar tevergeefs.
Hierdoor trek ik als gedupeerde aan het kortste eind en moet ik verminkt door het leven zonder enige (letsel) schadevergoeding.
Zodra het faillissement bekend is gemaakt op het Insolventieregister van de Rechtspraak, zal ik alsnog een vordering indienen bij de curator als schuldeiser.
Dit adviseer ik alle gedupeerden te doen.
Het zijn en stel criminelen die tot het uiterste gaan om terechte straf te ontlopen!
Het Wkkgz is al sinds 1 janauri 2016 verplicht, maar al die tijd heeft WIT niet voldaan aan deze wet en zijn gedupeerden niet gehoord en klachten niet opgelost.
Ik ga nu noodgedwongen via deze weg mijn recht proberen te halen en mijn geld die ik door hun schuld heb moeten uitgeven voor behandeling/zorg van mijn verminkt tandvlees!
De heer Belhawi (eigenaar praktijk) weet heel goed hoe het hoort als 'President van de Nederlandse Zorg Beheer B.V.' en wat de actuele wet- en regelgeving is in de zorg als zelfbenoemde "zorginnovator'.
Het is walgelijk dat meneer denk op deze manier de dans te kunnen ontspringen.
Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk en onmenselijk!
Als het aan mij lag, zouden ze per direct moeten sluiten met passende straf!
Niet alleen hebben ze mij verminkt, maar ook nog eens zeer onbeschoft behandeld.
Er is agressief tegen mij geschreeuwd, voorgelogen, bedreigd en uiteindelijk ben ik hysterisch het pand uitgezet toen ik weigerde te betalen.
(Mijn tanden waren ook niks witter, er klopt dus niets van hun valse beloftes).
WIT Amsterdam ontwijk álle verantwoordelijkheid, negeert mij al sinds juni 2021 en voldoen nóg steeds niet aan de verplichte Wkkgz (geen klachtenregeling of aansluiting bij een erkend geschilleninstantie, ze pretenderen dit wel te zijn met het KNMT logo op hun website, dit is volgens KNMT onjuist!). Hierdoor heeft WIT een boete (last onder dwangsom in juli 2022) opgelegd gekregen door de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) o.v.v. hun KvK naam 'Nederlandse Zorg Beheer B.V.'.
Daarom hebben ze nu (gedwongen door IGJ) dan eindelijk een klachtenformulier, maar reageren nóg steeds niet op mijn klacht! Ook heeft hun zogenaamde klachtenfunctionaris een gmail account mailadres, dit komt niet professioneel of betrouwbaar over, iedereen kan dit account beheren.
De heer Belhawi (beheerder praktijk WIT/ Nederlandse Zorg Beheer B.V.') negeert mijn klacht tot op heden.
Na een paar moeizame contactmomenten via linkedin en e-mail, zijn de valse beloftes om de klacht op de lossen niet nagekomen, het contact is compleet stilgevallen en heeft de vorige directeur van WIT Amsterdam zelfs zijn linkedin account verwijdert! Alles om mij en mijn klacht te ontwijken, i.p.v. oplossen.
Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk en onmenselijk!
Als het aan mij lag, zouden ze per direct moeten sluiten met passende straf! Boete (last onder dwangsom) is duidelijk onvoldoende.
Tevens ben ik inmiddels een Tuchtcollege zaak gestart tegen de tandarts, deze was op de dag zelf afwezig en dit mag niet.
De Tuchtcollege kan helaas alleen klachten over BIG geregistreerden in behandeling nemen, meneer Belhawi komt hiermee weg. Het zeg veel dat een directeur/ beheerder van een praktijk liever de tandarts laat boeten, als eindverantwoordelijke dient hij dit op te lossen en zijn beloftes na te komen als een echte professional (die hij online beweert te zijn).
Schrijnend en onaanvaardbaar gedrag!
Kleurverschil door verkeerd opzetten cofferdam
Het kleurverschil door het verkeerd opzetten van de cofferdam is inmiddels iets minder zichtbaar omdat de kleur weer een stuk teruggelopen is (veel meer dan de beloofde 1 tint helaas).
Medewerkers gedroegen zich vrij onprofessioneel. Tot de patienten koptelefoons op hadden ging alles netjes, echter toen ze dachten dat we niks meer hoorden ging de muziek vol aan en werd er veel gelachen en discussies gevoerd of de bovenburen misschien wel last zouden krijgen van het geluid van hun muziek.
Nooit meer deze kliniek voor mij, echt weggegooid geld. In 2012 overigens wel een hele positieve ervaring gehad bij hun vestiging in Den Haag.
Oplichting! Geld wordt online geïnd, maar een behandeling is niet meer mogelijk.
Prijs-kwaliteit zoek
Het resultaat is pas na enkele dagen definitief dus daar kan ik nu nog geen uitspraak over doen. Voor mij geen WIT meer en vanwege de pijn zou ik sowieso niet meer kiezen voor bleken met waterstofperoxide.
Beoordeling WIT Amsterdam (Behandeling: Tanden bleken)
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws, reviews en informatie over jouw behandeling.
Deze nieuwsbrief is afkomstig van KliniekErvaringen.nl en niet gebonden aan een specifieke kliniek