Ervaring bij Polikliniek de Blaak Tilburg

Beoordeling Ooglidcorrectie

83

“GEWOON GOED vwb intake, voorlichting, behandeling en nazorg”

De Blaak heeft professioneel, deskundig en op-je-gemak stellend personeel
De Blaak is 24*7 beschikbaar bij problemen en geeft goede voorlichting
De Blaak geeft aan dat koelen (met name de eerste dag na de operatie) belangrijk is, ik heb dat de eerste 12 uur elk 1/2 uur gedurende 5 min gedaan, met doperwten in plastic zakjes uit de koelkast (dus niet te koud) en deze zakjes vormen zich goed naar je gezicht en werken daarom effectief

L
Lambert

Beoordeling verschillende onderdelen

  • 7,0Telefonische bereikbaarheid
  • 8,0Klantvriendelijkheid
  • 9,0Het consultgesprek
  • 9,0Deskundigheid medische staf
  • 8,0De behandeling
  • 8,0Persoonlijke service
Lambert beveelt deze kliniek aan

06 mei 2024

Vergelijkbare beoordelingen van Polikliniek de Blaak Tilburg

89
11 december 2020 Ooglidcorrectie
“ Ben heel blij met m’n behandeling. Alleen met de Corona maatregelingen , is het niet zo gegaan zoals ik wilde ! ” Jeanne

Heel goed ontvangen, zeer lief personeel, en bezorgd!

61
11 december 2020 Ooglidcorrectie
“ Resultaat is uiteindelijk heel goed ” Anonieme gebruiker

Ik vond het heel vervelend destijds dat er met 2 verschillende technieken en 2 artsen aan 2 verschillende ogen gewerkt werd, terwijl ik tevoren had…

89
13 maart 2024 Ooglidcorrectie
“ Prima behandeling en service! ” Maarten

Ik ben heel tevreden over mijn ooglidcorrectie die Dhr Boonen en zijn vriendelijke assistente Kyra Promt hebben verzorgd.